2.067.000. Acesta este numărul telespectatorilor care au preferat ca miercuri seară să urmărească meciul tricolorilor din Austria, transmis în direct de Pro TV, chiar dacă șansele de calificare rămăseseră de domeniul hilarului.
Pro TV a înregistrat, în timpul partidei de la Klagenfurt, o audiență de 17,9 puncte de rating pe publicul din mediul urban și o cotă de piață de 39,4%. Faptul că postul numărul doi pe același interval, Antena 1, a reușit un rating de doar 4,2 puncte și o cotă de piață de doar 9,3% arată că microbiștii din România sunt încă alături de echipa națională, chiar dacă rezultatele nu le confirmă așteptările. Pe segmentul de vârstă 18-49 de ani, respectiv targetul principal al clienților de publicitate, diferența dintre Pro TV și Antena 1 a fost chiar și mai mare, postul care a transmis meciul în direct înregistrând o cotă de piață de 43,5%. În minutul 32, când scorul era încă de 1-1, 2.563.000 de oameni se uitau la meciul României. Lazăr și Moți, remarcați la România B
Deși a fost învinsă miercuri seara la Rio Maior cu 2-0 de Portugalia B, România B nu a făcut un joc rău. „Ultimul gol l-am luat în minutul 90, când alergam după egalare”, a declarat selecționerul Vivi Răchită, care i-a remarcat pe Moți, Lazăr, Herea și Tătărușanu.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER